14. kesäkuuta 2015

Kesä yllätti bloggarin (eli arvonnan voittajat hieman myöhässä)


Kesä hiipi takavasemmalta ja yllätti bloggarittaremme niin, että arvonnan loppuhuipennus unohtui kokonaan. Aika noloa, vaikka itse sanonkin. Raitisilmamyrkytys on kuitenkin kaatanut minut sänkyyn iltaisin ennen kuin ehdin blogia ajatellakaan, ja parina iltana "Orange Is the New Blackin" uusi kausi on vanginnut minut television ääreen. Parempi kuitenkin kai myöhään kuin ei milloinkaan!

Kollektiivinen kiitos kaikille arvontaan osallistuineille ja sympatiaa jakaneille. Arvontaan kertyi mukavat 20 kommenttia, joista tosin yhden jouduin diskaamaan, sillä siinä ei suositeltu kesälukemista, vaikka mokoma oli osallistumisen ehdoksi säännöissä määritelty. Muissa 19 kommentissa suositeltiin kesälukemistoksi hyvinkin varteenotettavia vaihtoehtoja, joiden kirjaston varausjonoihin olen itseäni ahkerasti klikkaillut. Toivottavasti ehdin kesän aikana paitsi lukea myös blogata niistä! 

Mutta itse asiaan! Random.orgin Rouva Fortuna valitsi kolmenkymmenenneljän (34) voittajaksi vanhan toverini Aino Ateistin, joka saa 25 euron lahjakortin AdLibrikseen. Lohdutuspalkinnon saa ihana Ellen. Viiden euron lahjakortti samaan nettikauppaan lähtee Ellenin suuntaan, kunhan hän vinkkaa minulle sähköpostiosoitteensa osoitteeseen hyllytonttu pimpulapampula gmail piste com. (Molemmat palkinnot olen maksanut itse.) 

Onnea, onnea voittajille! 


Ja hei, viimeistään huomenna saadaan kirjablogi kunnolla käyntiin, kun ensimmäinen kirja-aiheinen teksti napsahtaa internettiin! Tarkoitus oli arvonnan aikanakin ehtiä ja jaksaa päivitellä, mutta enhän minä ole ehtinyt lukeakaan, kun olen karannut ulkona katraani perässä... Sitä odotellessa siis.

3 kommenttia:

  1. Hyvä vaan, että olette päässeet nauttimaan kunnolla kesästä ja ulkoilusta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! :) Olen vähän samaa mieltä. Olen laiska ulkoilemaan, kun vaaditaan enemmän pukemista, mutta nyt, kun on ollut kaunista ja lämmintä, olemme melkein asuneet ulkona. Sadepäivinä sitten luetaan korkojen kanssa.

      Poista
  2. Wou, voitto kotiin taas, kiitos! Laitoin sulle sähköpostia!

    VastaaPoista